torstai 5. kesäkuuta 2014

Hääpäivän kynnet

Minulla on itselläni huonolaatuiset kynnet jota koitan aina piilotella lakan alla, joka taas huonontaa kynsien laatua aluslakasta huolimatta. Ennen lapsia minulla oli aina geelikynnet, usein jopa ihan täyden tipin stiletit, mutta nyttemmin se on jäänyt ja kynsistä löytyy aina lakka. Lakka on kasvanut jo niin osaksi minua etten osaa olla päivääkää ilman sitä, kynsissä pitää olla jotain. Hääpäivän kynnet ovatkin minua jo mietitytäneet ja olenkin joitan testilakkauksiakin tehnyt. Toisaalta olisihan se ihan kiva käydä manikyyrissä ja laittaa kestävät rakennekynnet, mutta luulen että se menee tässä tapauksessa pihistä osioon. Ehkä.

Joku todella räikeä väri olisi ehkä ollut hauska, mutta sitten tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin. Kultaa niissä olla pitää! Pohjaväri on vielä hakusessa, mutta kultaa tulee :)

täältä

täältä

täältä

2 kommenttia:

  1. Varsinkin nuo viimeisessä kuvassa olevat kynnet näyttää aivan upealta! :) Minulle on tulossa hopeaa glitteriä kynsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään, ja eivät ole suunnattoman vaikeat lakata itsekään. Toki tuo pituus ja muoto on ehkä minun kynsilläni silkka mahdottomuus ilman tippejä mutta ei nyt olla ihan niin pilkuntarkkoja ;D

      Poista